Contactar
Canals oficials de queixes i comunicacions de l’Ajuntament.
És important que conegui les diferents vies a través de les quals pot fer arribar les seves incidències, queixes, suggeriments i propostes per tal que puguin ser gestionades de manera eficient i efectiva.
Portal de queixes i suggeriments a la seu electrònica
Podeu realitzar queixes i suggeriments a través de la seu electrònica de l’Ajuntament. Aquest portal us permet presentar les vostres queixes i suggeriments de manera ràpida i senzilla.
Oficina d’Atenció a la Ciutadania
Podeu presentar les vostres queixes i suggeriments de manera presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania durant l’horari d’atenció al públic:
Generalitat, 7-9
08754 El Papiol
Consulteu els horaris en aquest enllaç: Oficina d’Atenció a la Ciutadania
Telèfon
Podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon:
93 973 02 20
Línia Verda (comunicació d’incidències a la Via Pública)
És una APP que l'Ajuntament posa a disposició de la ciutadania perquè pugui comunicar incidències i desperfectes en l'equipament urbà, en qualsevol moment, d'una forma fàcil i ràpida i en pot fer el seguiment perquè serà comunicat de qualsevol canvi en l'estat de la seva incidència.
Es pot fer a través de la pàgina web http://www.liniaverdaelpapiol.cat registrant-se amb nom d'usuari i clau, o bé descarregant l'APP Línea Verde des del mòbil o la tauleta.
Canal intern d’alertes
Aquest canal està dissenyat per comunicar fets relacionats amb males pràctiques a l’Ajuntament. No és un canal per a formular queixes o suggeriments, però cal conèixer-lo per a la comunicació de conductes contràries al dret o als principis ètics.
Trobareu més informació en aquest enllaç: Bústia ètica
Xarxes socials
Seguiu les nostres xarxes socials per estar informats:
Importància de l’ús dels canals oficials
Des de l’Ajuntament entenem que pot haver discrepàncies en la gestió però en cap cas es poden manifestar per altres vies que no siguin les oficials. És fonamental que les vostres comunicacions es facin a través dels canals oficials per tal que puguin ser registrades i gestionades correctament.
Compromís de l’Ajuntament
L’Ajuntament es compromet a respondre totes les comunicacions rebudes a través dels canals de comunicació en un termini màxim de tres mesos, excepte els casos d’especial complexitat que requereixin una ampliació de termini.