Gelat de cireres del Papiol, un altre producte exclusiu per a aquest cap de setmana

Dijous, 1 de juny de 2017
La inventiva papiolenca farà possible que durant la 35ª Festa de la Cirera del Papiol pugem tastar, a banda cireres i altres productes de la terra, productes gastronòmics que tenen la cirera com a ingredient principal, com el suc elaborat per l'empresa local Eladiet o els plats del xef Paco Mora. Una altra de les novetats serà aquest gelat artesanal fet amb cireres del Papiol, idea dels papiolencs que regenten la creperia i gelateria Mongetes, un producte exclusiu elaborat amb motiu de la festa que tindrà lloc aquest cap de setmana del 3 i 4 de juny. Aquest gelat de cireres està elaborat artesanalment amb ingredient de quilòmetre zero i fresc: cireres del Papiol, de la família Figueras.

El Carles i la Coral, tots dos al capdavant de l'establiment del número 27 del carrer Francesc Macià del Papiol, van comprar les cireres i ells mateixos van desossar-les una a una. Amb els pinyols i les tiges, expliquen que faran infusions. De la polpa, un gelater artesà italià amb obrador a Barcelona, ha fet uns quants litres de gelat amb una recepta de fa tres generacions de la regió italiana de la Cerdenya.

El gelat de cireres papiolenc es vendrà fins que s'acabin les existències, a la parada que la creperia instal?larà aquest cap de setmana a la plaça del castell del Papiol. A banda de gelat, també hi haurà sorbet de cirera, apte per a les persones amb intolerància a la lactosa.


Més informació sobre la Festa de la Cirera: http://www.elpapiol.cat/papiol/apartats/index.php?apartat=265

Programa de la festa: http://www.elpapiol.cat/perfil/papiol/recursos/recursos/programacirera2017.pdf
Darrera actualització: 22.01.2019 | 15:02