L’Agencia de Transparència de l'AMB contribueix al finançament de l’estratègia comunicativa de xarxes socials de l'Ajuntament

Divendres, 29 d’octubre de 2021

L'Ajuntament va engegar el setembre de 2020 l’estratègia de comunicació TINFOR, pensada per incrementar i agilitzar la difusió de la informació municipal a través de les xarxes socials. L’Ajuntament rebrà ara una subvenció econòmica finalista 33.561 euros que s'han de destinar al finançament de l’execució de l’estratègia.

L’Agència de Transparència de l’AMB és un organisme encarregat d’impulsar la transparència en els ajuntaments de l’àrea metropolitana de Barcelona i donar suport als consistoris a complir amb les obligacions de les legislacions sobre transparència, accés a la informació pública i bon govern.

http://transparencia.amb.cat/web/l-agencia/coneixer-l-agencia

L’estratègia TINFOR, impulsada per l’Ajuntament del Papiol, afavoreix la transparència en aquest sentit: fer arribar la informació rellevant a la ciutadania és bàsic perquè les institucions locals públiques puguin fer efectiu el principi de transparència, un els requisits per a una participació ciutadana efectiva.

Les xarxes socials, protagonistes de l’estratègia TINFOR, són un canal que ofereixen moltes possibilitats per incrementar la comunicació entre ajuntaments i ciutadania.

Dins de la mateixa estratègia, l’Ajuntament del Papiol ha ampliat el seu sistema informatiu amb la introducció d’un nou element, el butlletí informatiu INFOPAPIOL, que complementa la informació que conté la revista Som Papiol.

Darrera actualització: 29.10.2021 | 11:32