Es tracta de l'informe previ urbanístic en el qual l'Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l'activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent.
Més informació
La resolució establirà, a tenor de les circumstàncies concretes de l'activitat, el termini de caducitat de l'informe, que serà d'un mínim de sis mesos i un màxim de dos anys, trancorregut el qual cadrà tornar-ho a demanar.
En el cas que no s'expedeixi el certificat dins el termini establert, la persona peticionària de l'autorització ambiental pot justificar-ho acompanyant una còpia de la sol·licitud i de la documentació presentada a l'Ajuntament en la qual figuri la data de presentació al Registre municipal. Aquesta documentació justificativa permetrà iniciar el procediment d'autorització de l'activitat.
Durant tot l'any. Prèviament a l'inici de l'activitat i a la presentació de la sol·licitud ambiental.
L'establert a l'Ordenança Fiscal núm. 15.
Es lliurarà el certificat de compatibilitat urbanística en el termini d'un mes a comptar des del dia en què la persona interessada presenta tota la documentació en el registre d'aquesta Corporació.
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.